آمار مطالب

کل مطالب : 357
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 121
بازدید سال : 866
بازدید کلی : 40471

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتابخانه عمومی پروین اعتصامی همدان و آدرس parvinpl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 40471
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


 
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1395
نظرات

سیدهادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان هاي وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی درمراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب ایلام گفت: نمايشگاه های كتاب استانی موجب پويايی و جهش در جامعه می‌شود.

 

نمايشگاه های كتاب استانی موجب پويايی و جهش در جامعه می شود

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب استان ايلام یکشنبه هشتم اسفندماه با حضور سیدهادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر ارزیابی‌ عملکرد و رسیدگی به شکایات وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ايلام در محل سوله اداره كل غله استان ايلام برگزار شد.

 معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در اين مراسم گفت: برپايی نمايشگاه کتاب استانی حركت شايسته‌ای است كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با برگزاری اين رويداد فرهنگی در همه استان‌ها عدالت را در زمينه دسترسی به كتاب ايجاد کرد ونتيجه آن پويايی و جهش و تضارب افكار در جامعه اسلامی است.

دهمين نمایشگاه کتاب ايلام از تاریخ هشتم تا سیزدهم اسفندماه همه روزه از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٦ تا ٢١ در محل بلوار شهيد بهشتي، سوله اداره كل غله استان ايلام  با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ايلام برپا است.

تعداد بازدید از این مطلب: 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1395
نظرات
فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از سوی نهاد منتشر شد.
 

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با 6 عنوان کتاب برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیرة ائمة معصوم(ع) و به مناسبت ایام با برکت دهه کرامت برگزار می‌شود.

۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در موضوع‌های امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع) در این جشنواره به مخاطبان عرضه می‌شود.

 در بخش کودک کتاب «۱۰ قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها»، نوشته مژگان شیخی، انتشارات قدیانی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب منم»، نوشته مجید ملا‌محمدی، انتشارات به نشر(آستان قدس رضوی) معرفی شده است.

 همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه(س) و احمد بن موسی(ع) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا(ع)، کتاب با موضوع زیر انتخاب شده است که به شرح ذیل است:

«زندگی به سبک خورشید»، نوشته مهدی غلامعلی؛  انتشارت جمال؛ «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی»، نوشته محمدرضا شرفی؛  انتشارت موسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی؛ «بانوی ملکوت»، نوشته   علی کرمی‌جهرمی؛ انتشارات بوستان کتاب و کتاب «چلچراغ» نوشته جلیل عرفان‌منش؛ انتشارت دفتر پژوهش‌های آستان قدس رضوی.

گفتنی است،  علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مسابقه از تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ به کتابخانه‌های عمومی  سراسر کشور مراجعه کنند.

فراخوان شرکت در مسابقه را اینجــا مشاهده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1395
نظرات
گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تهران کارگاه تخصصی «ارزیابی نرم افزارهای کتابخانه ‏ای پرکاربرد در کتابخانه های مدارس» سه‌شنبه دهم اسفندماه برگزار می‌کند.
 

به گزارش لیزنا، کارگاه تخصصی «ارزیابی نرم افزارهای کتابخانه ‏ای پرکاربرد در کتابخانه های مدارس» در ادامه  نشست های تخصصی کتابداران کتابخانه های آموزشگاهی سه‌شنبه دهم اسفندماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

 این نشست با حضور دکتر علیرضا نوروزی، هیأت علمی دانشگاه تهران؛ شهرزاد مقصودی و نسترن پور صالحی دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش دانشگاه تهران؛ فاطمه رنجبری کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی و تعدای از کتابداران مدارس آموزشگاهی برگزار خواهد شد.

 محورهای بحث این نشست به شرح ذیل است:

 نیازمندی های نرم افزاری کتابخانه های مدارس؛

 معرفی هفت نرم افزار پر کاربرد در کتابخانه های مدارس؛

 بیان تجربیات کتابداران مدارس استفاده کننده از نرم افزارهای مختلف؛

 ارزیابی مقایسه ای نرم افزارها.

علاقه مندان می توانند برای حضور دراین کارگاه آموزشی به کتابخانه دانشکده مدیریت تهران واقع در بزرگراه جلاآل احمد، بزرگراه شهید چمران، زیر پل نصر(گیشا) مراجعه نمایند

تعداد بازدید از این مطلب: 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1395
نظرات

علیرضا مختارپور، دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در گفتگو با لیزنا ضمن تشکر از این مجموعه که توجه خاص و نگاه ویژه به کتابداران و کتابخانه ها دارد، گفت: از قول من به کتابداران اعلام نمایید که تمامی کامنتها و نظرات شما را می خوانم و از نظرات و پیشنهادات کتابداران استفاده می کنم.

 

وی افزود: در مواردی کامنتها مفهومی نیست، و پیگیری یک مورد خاص است. با توجه به اینکه  اطلاعات و مشخصات افراد در این نظرات مشخص نیست امکان پیگیری وجود ندارد.

 

وی با اشاره به نظر یکی از مخاطبان لیزنا که به دریافت حقوقش همانند سال قبل اشاره کرده بود، گفت: ما تمامي حقوق و مزاياي كتابداران شامل حقوق خرداد ماه مطابق با احكام جديد، و مابه‌التفاوت سه ماهه‌ي احكام جديد و قديم، و حق مسئوليت ارديبهشت و خرداد، و فوق العاده‌ي ويژه خردادماه را به طور كامل، پرداخت کردیم. در مواردی که این اتفاق نیفتاده افراد از طریق نشانی dabir@iranpl.ir اطلاعات دقیق را ارسال نمایند، تا بتوانم پیگیری کنم.

 

وی همچنین افزود راه دیگر این است که این افراد اطلاعات را در اختیار لیزنا قرار دهند و لیزنا آن را برای ما ارسال نماید تا قابل پیگیری باشد.

 

مختار پور تاکید کرد: اينجانب هر روز ايميل‌هايي كه به نشاني dabir@iranpl.ir ارسال مي‌شود به دقت بررسي خواهم کرد.

 

 لازم به توضیح است مخاطبان لیزنا می توانند مطالبات خود را به نشانی peygiri@lisna.ir برای لیزنا ارسال نمایند تا در اسرع وقت پیگیری های لازم انجام شود.

 

 تکمیلی: طبق صحبتی که با دفتر دبیر کل نهاد کتابخانه ها صورت گرفت، حقوق و مابه‌التفاوت تمامی استان ها طبق احکام جدید ارسال شده است و به محض اینکه به امضای ذیحسابی استان برسد پرداخت خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ کتابخانه عمومی پروین اعتصامی خوش آمدید. ************************ عضویت در این کتابخانه برای عموم مردم آزاد می باشد. مدارک لازم جهت عضویت: یک قطعه عکس ۳ در ۴ به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر پرداخت مبلغ 5000تومان حق عضویت سالانه(عضویت تمام بها) عضویت نیم بها 3000تومان و عضویت رایگان 1000 تومان تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت ************************ شیفت بندی کتابخانه در پاییز و زمستان سال99 : صبح ها : خانم ها از ساعت 8:00 الی 13:00 عصرها : آقایان از ساعت 13:00 الی 17:30 پنج شنبه ها ساعت 8 الی 13:00 آدرس: همدان حصار امام اسلامشهر ابتدای کوچه رنجبران جنب پارک رنجبران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود