درباره "اسلام و تجدد"

آمار مطالب

کل مطالب : 357
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 119
بازدید سال : 744
بازدید کلی : 40349

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتابخانه عمومی پروین اعتصامی همدان و آدرس parvinpl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 40349
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


 
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : چهار شنبه 1 خرداد 1392
نظرات

"اسلام و تجدد"، عنوان کتابی است که در رد تئوریک "تجدد" و تقابل آن با آموزه های ادیان آسمانی نگاشته شده است . این کتاب شامل 9 بخش و 3 پیوست است که در آن ، نویسنده ، با آوردن ادلۀ فراوان از قرآن کریم ، احادیث و روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و همچنین کلام اندیشمندان غربی، علم، تکنولوژی و تمدن امروز غرب را دارای منشأی  غیر وحیانی و زاییده عقل خودبنیاد بشرِ بعد از رنسانسِ اروپا معرفی می کند.
 نصیری ، پس از اقامه دلایل واَمارات مختلف در توجیه اینکه برای زندگی روی کرۀ زمین ، هر نکته ای که مورد نیاز بشر است از سوی خداوند تبارک و تعالی بر انبیای الهی وحی گردیده  و در اختیار بشر قرار گرفته است ، بر علومی که منشأ وحیانی ندارند تاخته و با ذکر مصادیق ، آن را موجب تباهی و ضلالت بشر امروز و محل زندگی وی برشمرده است و برای نیل به مقصود، به اثبات موضوع از طریق ارجاع و البته گاهی هم اقناع مخاطب متوسل شده است.



تعداد بازدید از این مطلب: 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ کتابخانه عمومی پروین اعتصامی خوش آمدید. ************************ عضویت در این کتابخانه برای عموم مردم آزاد می باشد. مدارک لازم جهت عضویت: یک قطعه عکس ۳ در ۴ به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر پرداخت مبلغ 5000تومان حق عضویت سالانه(عضویت تمام بها) عضویت نیم بها 3000تومان و عضویت رایگان 1000 تومان تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت ************************ شیفت بندی کتابخانه در پاییز و زمستان سال99 : صبح ها : خانم ها از ساعت 8:00 الی 13:00 عصرها : آقایان از ساعت 13:00 الی 17:30 پنج شنبه ها ساعت 8 الی 13:00 آدرس: همدان حصار امام اسلامشهر ابتدای کوچه رنجبران جنب پارک رنجبران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود